دوره ایلاستریتور رویکرد گرافیک

ثبت نام سریع دوره

امتیاز :
5/5

مرکز آموزش های تخصصی هنر به پشتوانه اساتید با تجربه ، اقدام به برگزاری دوره آموزش ایلاستریتور گرافیک نموده است. ایلاستریتور کاربردهای گوناگونی در صنعت و هنر دارد اما مهم ترین کاربرد آن در هنر گرافیک است. هنرجویان پس از گذراندن تک دوره ایلاستریتور گرافیک با استفاده از این نرم افزار میتوانند آرم و نشان تجاری را طراحی کرده و یا به تصویرسازی و طراحی پوستر و بلوشور بپردازند و از این راه با شرکت ها همکاری کرده و یا به عنوان نیروی تبلیغاتی استخدام شده و به کسب درآمد بپردازند.

جامع-ترین-آموزش-ها

جامع ترین آموزش ها

اساتید باتجربه

اساتید با تجربه

کمترین شهریه ها

کمترین شهریه ها

مدرک معتبر

معتبر ترین مدرک

ایلاستریتور یک نرم افزار برداری است که در بسیاری از رشته ها از جمله گرافیک کاربرد زیادی دارد. دوره آموزش ایلاستریتور گرافیک ، دوره ای است که میتواند بسیاری از نیاز های یک گرافیست حرفه ای را برطرف کند. آنچه که اینک به عنوان مجموعه امکانات نرم‌افزاری طراحی هنری در اختیار طراحان و هنرمندان است روزگاری نه‌چندان دور با خلاقیت و ابتکار هنرمندان و با استفاده از دست و ابزارهای فیزیکی به انجام می‌رسید.

شاید آنچه که امروز به عنوان  نرم‌افزار طراحی و هنری در اختیار داریم و با استفاده از آنها کارهای محوله و پروژه‌های هنری را در اسرع وقت و با کمترین ضریب خطا به انجام می‌رسانیم، حاصل همان دقت نظر طراحان و هنرمندان نسل پیش از ما باشد که تجارب آنها، راه را برای دستیابی ما به چنین امکاناتی هموار کرده است.

شایسته است با آگاهی و دانش و تسلط بر این امکانات نرم‌افزاری که هر روز با توجه به نیازها به روز شده و کار را هر آن در عین تخصصی و ویژه بودن برای هنرمند طراح سهل و آسان می‌کند، در این مسیر گام برداشته و با این جریان برای رسیدن به موفقیت در عرصه‌های مورد علاقه هنریمان همراه شویم. برگزاری دوره آموزش ایلاستریتور گرافیک در این راستا بوده که به هنرمندان جهت بهبود عملکردشان در حوزه نرم افزارهای هنری کمک کند.

جهاد دانشگاهی واحد هنر با برگزاری دوره‌ آموزش ایلاستریتور گرافیک خود در حوزه نرم‌افزارهای هنری، شما را در وصول سریع و مطمئن به این خواست و آرزویتان  همراهی می‌کند.

مرکز آموزش های تخصصی – کاربردی جهاد دانشگاهی دانشگاه هنر به پشتوانه اساتید مجرب و کار آزموده اقدام به برگزاری دوره آموزش نرم افزار ایلاستریتور نموده است. سرفصل های در نظر گرفته شده برای این دوره به گونه ای تدوین شده است که هنرجویان از سطح مبتدی بتوانند شروع به فراگیری نموده و به مرور و طی نمودن سرفصل های پیشرفته تر، بر مهارت ها و توانمندی های خود بیافزایند.

امروزه استفاده از تصاویر وکتور(برداری) به شدت افزایش یافته است. Illustrator در فارسی به معنای تصویرگری و نرم‌افزار آن محصول کمپانی مشهور Adobe است. ایلاستریتور یک نرم‌افزار برداری است و تمامی محاسبات آن بر اساس معادلات ریاضی صورت می‌گیرد. این قابلیت سبب می‌شود در مقایسه با فتوشاپ که از تصاویر پیکسلی پیروی می‌کند با تغییر اندازه تصویر، از کیفیت آن کاسته نشود و طرح‌هایی با قابلیت مقیاس‌پذیری خوبی داشته باشیم. با استفاده از این نرم‌افزار می‌توان به تولید اشکال و تصاویر وکتور (دوربُر و تفکیک شده)، لوگوها و آثار برداری پرداخت.

محیط ایلاستریتور شباهت زیادی به محیط کاری فتوشاپ دارد. همین‌طور این 2 نرم‌افزار با یکدیگر رابطه‌ای مستقیم دارند و می‌توان فایل‌های به اصطلاح لایه‌باز هر کدام را در دیگری به راحتی استفاده کرد. رقیب اصلی ادوبی ایلاستریتور، کورل‌دراو است که گرچه یک نرم‌افزار گرافیکی قدیمی به حساب می‌آید اما هنوز هم طرفداران خودش را دارد.

دوره ایلاستریتور رویکرد گرافیک جهاد دانشگاهی هنر

کلاس آموزش ایلاستریتور (Illustrator) گرافیک از رویکرد هنری تا منبع کسب در آمد

امروزه در دنیای هنری و به خصوص رشته ی گرافیک انجام کار حرفه ای در محیط پویا و با امکانات بالا یک ضرورت است و بسیاری از طراحان برای ارائه پروژه های خود از نرم افزارهای هنری استفاده میکنند. نرم افزار ایلاستریتور، نرم افزاری کامل و پویا در زمینه ی فعالیت های گرافیکی بوده و تمام نیازهای یک طراح در بازار کار را برآورده می کند.

کلاسهای آموزشی حضوری با فضای آموزشی با امکانات آموزشی کامل

کلیه کلاس های آموزش ایلاستریتور گرافیک با بهره گیری از امکانات و وسایل کامل در فضای آموزش عملی و با نظارت مدرس برگزار می شوند

در این دوره به هنرجویان مدرک اعطا می شود؟

هنرآموزان پس از پایان دوره، مدرک معتبر و قابل ترجمه از سازمان جهاددانشگاهی دریافت خواهند کرد. این مدرک علاوه بر اعتبار بالا در کلیه ادارات و سازمان های دولتی و خصوصی داخلی برای هنرجویانی که قصد مهاجرت و ارائه مدرک آموزشی در خارج از کشور را دارند قابل ترجمه رسمی و تایید  وزارت امور خارجه است

مدرسان این دوره چه کسانی هستند؟

تمامی اساتید این دوره مدرسان با تجربه و با سابقه دانشگاهی با تسلط به نیازهای بازار کار هستند و شما را بصورت گام به گام در راه رسیدن به هدفتان که تخصص در زمینه ایلاستریتور گرافیک است همراهی خواهند کرد.

اساتید دوره ایلاستریتور (Illustrator)
خانم سمانه محمدی

مدرس دوره نقاشی و چاپ پارچه جهاد دانشگاهی واحد هنر

سمانه محمدی

دارای مدرک کارشناسی طراحی چاپ پارچه و لباس و ارشد کارگردانی انیمیشن دانشگاه هنر ، محقق ، پژوهشگر و مدرس طراحی پارچه و لباس هستند. استاد محمدی مدرس نرم افزار های گرافیکی  در دانشگاه ها و آموزشگاه های معتبر بوده و در حوزه تجسمی آثار زیادی را خلق نموده اند. ایشان در حال حاضر مدرس ایلاستریتور جهاد دانشگاهی واحد هنر هستند.

این دوره برای چه کسانی مناسب است؟

  • علاقمندان به یادگیری تکنیک های ایلاستریتور گرافیک
  • علاقمندان به فعالیت در زمینه طراحی با نرم افزار ایلاستریتور
  • و آنهایی که یادگیری نرم افزار ایلاستریتور را صرفا به جهت علاقه شخصی و یک هنر فردی دنبال می کنند.

سرفصل های دوره ایلاستریتور گرافیک

  • آموزش نصب نرم افزار
  • معرفی پنل های نرم افزار
  • آشنایی با منوهای ابزار
  • چگونگی کار با Artboard و تنظیمات مربوطه
  • آشنایی با Image Trace و وارد کردن تتصاویر JPG درنرم افزار
  • آشنایی با افکت سه بعدی و تنظیمات مربوطه
  • آشنایی با روش Expand و به کار گیری آن در در طراحی های مختلف
  • چونگی طراحی لوگو تایپ و نشان
  • معرفی امکان Blend و ترفندهای تصویری آن
  • چگونگی تنظیمات خروجی

نمونه آثار هنرجویان

سوالات متداول

نرم افزارهای گرافیکی از جمله نرم افزار ایلاستریتور در ایران بازار کار بسیار خوبی دارند و حتی می توان در منزل و فقط با یک کامپیوتر با آن کارهای مختلفی انجام داد و درآمد خوبی هم کسب کرد. شما پس از گذراندن این دوره میتوانید در حوزه های مختلفی فعالیت کنید و پروژه بگیرید مانند: طراحی محصولات چاپی، طراحی جلد کتاب، طراحی بنرهای تبلیغاتی، طراحی لوگو، طراحی آیکون و فونت و …

بله. مدرک پایان دوره قابل ترجمه رسمی و تایید وزارت امور خارجه بوده و در تمام مراکز خصوصی و دولتی داخل کشور نیز معتبر است.

خیر. کلاسها از سطح مبتدی تا سطح پیشرفته هستند و مطالب بدون نیاز به دانش قبلی از سطح کاملا مقدماتی شروع شده و با راهنمایی مدرس به تدریج و گام به گام به مراحل پیشرفته خواهند رسید

خیر.کلیه کلاس ها با بهره گیری از امکانات و وسایل کامل در فضای آموزش عملی و با نظارت مدرس برگزار می شوند و به همراه داشتن لپ تاپ شخصی کاملا اختیاری است.

بله. رویکرد تمام کلاسها بر اساس آموزش عملی و پروژه محور پایه گذاری شده. مدرس در طول دوره با ارائه راهکارهای علمی، هنرجویان را در جهت انجام کار عملی تا رسیدن به نتیجه همراهی می کنند.

کلاس آموزش ایلاستریتور تخصصی گرافیک شامل 30 ساعت و از مقدماتی تا پیشرفته در زمینه انواع تکنیک های نرم افزار ایلاستریتور را شامل میشود.

مرکز جهاد دانشگاهی کلاس های ویژه شاغلین را در زمان عصر و یا آخر هفته ها قرار داده است.