دوره آموزش گچ بری مدرن

ثبت نام سریع دوره

امتیاز :
5/5

مرکز آموزش های تخصصی هنر به پشتوانه اساتید با تجربه ، اقدام به برگزاری دوره آموزش گچ بری مدرن نموده است. گچبری مدرن ریشه در این هنر سنتی دارد و از دیرباز تا کنون گچ بری از هنرهای زینت بخش منازل و ساختمان ها بوده است. هنرجویان پس از گذراندن دوره گچ بری مدرن ، می توانند تابلوهای زینتی و دکوراتیو خلق کرده و یا بر روی دیوارها و در ابعاد وسیع تر به خلق اثر بپردازند و از این راه کسب درآمد کنند.

جامع-ترین-آموزش-ها

جامع ترین آموزش ها

اساتید باتجربه

اساتید با تجربه

کمترین شهریه ها

کمترین شهریه ها

مدرک معتبر

معتبر ترین مدرک

گچ بری مدرن از جمله هنرهای وابسته به معماری می باشد. از زمان های بسیار دور تا به امروز از هنر گچبری مدرن برای تزیینات دکوراسیون داخلی استفاده می شود. البته استفاده از این سبک هنر در زمان های گذشته معایبی داشته است که خوشبختانه امروزه تمامی آنها رفع شده است و هرکسی می تواند برای تزیین دکور و طراحی داخلی خود از این سبک معماری استفاده کند. با گذشت زمان، امروزه با ورود مکانیزم های جدید و مدرن ساخت و ساز آپارتمان ها و ساختمان ها یا شرکت های ساختمانی از گچ بری مدرن برای دکور داخلی و معماری آن استفاده می شود.

استفاده از گچبری مدرن جلوه خاصی به منازل می دهد. گچبری مدرن در ساختمانها ،ادارات ،هتل ها و…کاربرد فراوانی دارد.که هنرمندان با ذوق به خوبی این اشکال را به اجرا گذاشته و شکل هایی مانند نور مخفی که در سالن های پذیرایی ،لابی ها و…اجرا می کنند شکل های دیگری از قبیل باکس ،باند،ستون،آرک و اپن وانواع ابزارهای گلویی ، قاشقی ،فیتیله،تسمه،لبه نورمخفی،تو خالی وجود دارد.

مرکز آموزش های تخصصی – کاربردی جهاد دانشگاهی واحد هنر به پشتوانه اساتید مجرب و کار آزموده، بر اساس سرفصل های دانشگاهی اقدام به برگزاری دوره گچ بری مدرن نموده است. سرفصل های در نظر گرفته شده برای این دوره به گونه ای تدوین شده است که هنرجویان از سطح مبتدی بتوانند شروع به فراگیری نموده و به مرور و طی نمودن سرفصل های پیشرفته تر، بر مهارت ها و توانمندی های خود بیافزایند.

دوره گچ بری مدرن جهاد دانشگاهی واحد هنر گچبری مدرن

در دوره آموزش گچ بری مدرن چه چیزهایی یاد می گیرم؟

در این دوره هنرجویان با تکنیک های مختلف این هنر و نحوه ی اجرای آشنا شده و می توانند آثار زیبایی در این زمینه خلق کنند.

ابزار و وسایل مورد نیاز هنرجویان برای شروع این دوره:

کاتر، خط کش فلزی ۵۰ یا ۶۰ سانتی متر، توری گالوانیزه ( توری پرسی )، ابزار کاهنده مسی، کاردک پارس آرتیست شماره هشت، مغار، دستکش لاتکس، کاربن بسته ده عددی، قلمو نرم زبان گربه ای سه سایز از کوچک تا بزرگ به صورت رندوم، کاسه یک بار مصرف در سایز متوسط ، قلمو رنگ، ورق کناف سبز، پودر بتونه درزگیر مارک کی پلاس، میخ سیاه کوچک، قیچی آهن، چکش

کلاس آموزش گچ بری مدرن  از رویکرد هنری تا منبع کسب در آمد:

گچ بری یکی از هنر های سنتی قدیمی است که حتما در عمارت های باشکوه قدیمی آن  را مشاهده کرده‌اید. امروزه با توسعه مدرنیته، انواع گوناگونی از طرح های گچبری در ستون، دیوار، سقف و یا به صورت قابی به وجود آمده اند که نسبت به گذشته تغییرات زیادی دارند و افراد زیادی از این راه درآمد خوبی کسب کرده اند.

کلاسهای آموزشی حضوری با فضای آموزشی با امکانات آموزشی کامل 

کلیه کلاس های گچ بری مدرن با بهره گیری از امکانات و وسایل کامل در فضای آموزش عملی و با نظارت مدرس برگزار می شوند.

در این دوره به هنرجویان مدرک اعطا می شود؟

هنرآموزان پس از پایان دوره، مدرک معتبر و قابل ترجمه از سازمان جهاددانشگاهی دریافت خواهند کرد. این مدرک علاوه بر اعتبار بالا در کلیه ادارات و سازمان های دولتی و خصوصی داخلی برای هنرجویانی که قصد مهاجرت و ارائه مدرک آموزشی در خارج از کشور را دارند قابل ترجمه ، رسمی و مورد تایید وزارت امور خارجه است.

مدرسان این دوره چه کسانی هستند؟

تمامی اساتید این دوره مدرسان با تجربه و با سابقه دانشگاهی با تسلط به نیازهای بازار کار هستند و شما را بصورت گام به گام در راه رسیدن به هدفتان همراهی خواهند کرد

اساتید دوره گچ بری مدرن:

آقای هلیا علیزاده

این دوره برای چه کسانی مناسب است؟

  • علاقمندان به یادگیری مهارت ها و تکنیک های گچ بری
  • علاقمندان به فعالیت در حوزه دکوراسیون داخلی
  • آنهایی که این هنر را صرفا به جهت علاقه شخصی و یک هنر فردی دنبال می کنند

سرفصل های دوره گچبری مدرن

سرفصل های آموزشی دوره گچبری مدرن:

  • شناخت مواد و متریال
  • شناخت ابزار و کار با آنها
  • آماده سازی خمیر
  • نحوه ی کاردک گذاری
  • حجم شناسی
  • کشیدن طرح
  • تراش کار
  • اصول سمباده زنی
  • زیرسازی
  • بافت زمینه
  • فیکس کار
  • زیرسازی ام دی اف
  • زیرسازی آیینه
  • آرماتوربندی
  • نور مخفی
  • چهره
  • حجیم سازی یونولیت

نمونه آثار هنرجویان

سوالات متداول

بله. گچ بری مدرن یکی از هنرهایی که ریشه ی سنتی داشته و امروزه نحوه ی اجرای آن فرق کرده است. هنرجویان پس از اتمام دوره می توانند در شرکت های معماری داخلی مشغول به کار شده و یا خود پروژه گرفته و به فعالیت در این حوزه بپردازند و درآمد خوبی کسب کنند.

بله. مدرک پایان دوره قابل ترجمه رسمی و تایید وزارت امور خارجه بوده و در تمام مراکز خصوصی و دولتی داخل کشور نیز معتبر است.

خیر. کلاسها از سطح مبتدی تا سطح پیشرفته هستند و مطالب بدون نیاز به دانش قبلی از سطح کاملا مقدماتی شروع شده و با راهنمایی مدرس به تدریج و گام به گام به مراحل پیشرفته خواهند رسید

تجهیزات مورد نیاز این دوره در توضیحات دوره گفته شده است.

بله. رویکرد تمام کلاسها بر اساس آموزش عملی پایه گذاری شده. مدرس در طول دوره با ارائه راهکارهای علمی، هنرجویان را در جهت انجام کار عملی تا رسیدن به نتیجه همراهی می کنند

این دوره به صورت تک دوره برگزار شده و در مجموع هفت جلسه است.

مرکز جهاد دانشگاهی کلاس های ویژه شاغلین را در زمان عصر و یا آخر هفته ها قرار داده است.